Keep your dirty socks away from me!

Nå har jeg kommet fram trygt i Oslo og har hatt en kjempefin kveld sammen med Annette! Til tross for at kroppen min skriker etter søvn har hun klart å holde meg våken helt til nå! Hun har underholdt meg med One Tree Hill, og så har vi sett film fra La Manga-turen i sommer til vi endte på gulvet i latter! Jeg dør av skam når jeg ser på hvordan jeg danser. Flaut! Flyturen gikk forresten helt fint, hvis du ser bort i fra at det var en illeluktende mann som sto og tøyde ut rett ved siden av flysetet mitt. Utøyingen endte med at Hanna fikk en sur sokk i fjeset! Nasty!

Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg kan spise ordentlig leverpostei og salami her i Norge! Sitter og spiser mørkeknekkebrød med salami akkurat nå faktisk! Yummie. Liker og det at jeg slipper å skrive den “jeg-er-et-menneske-koden” når jeg kommenterer tilbake på bloggene deres. Sweet!

Nå klager kroppen på at den ikke har fått nok søvn det siste døgnet, så skal legge meg i en stor dobbeltseng å sove! (Lenge vel og merke)

Har dere hatt en fin søndag?

33 kommentarer

Siste innlegg