Klar for avgang

Da skal jeg ut å reise igjen, og denne gangen til kalde Norge! Oh my, jeg gruer meg litt. Gruer meg til å resie fra 20 varmegrader for og så komme til minusgrader. Kommer til å fryse av meg rompa! Jeg reiser til Oslo for å besøke bestevenn, noe som jeg derimot gleder meg til. Har ikke sett henne siden vi var i La Manga sammen i sommer. Det begynner å bli en del måneder siden nå.

Hovedgrunnen til at jeg reiser til Oslo er fordi jeg fyller 21 år i februar. Når du er 21 år i Amerika er du voksen og da må man ha sitt eget visum. Jeg må derfor reise helt tilbake til Norge, få utvidet visumet mitt, og reise tilbake hit. Komplisert prosess, men jeg skal ikke klage. Jeg får tross alt en hel uke i hovedstaden sammen med Annette mi.

Nå har jeg altså en 18 timers flyreise foran meg, hvor jeg må klare meg helt alene i den store verden. Regner med det skal gå bra. Satser på å sove meg igjennom hele reisen.

Wish me luck ;*

29 kommentarer

Siste innlegg