Totally different

Jeg fikk en koselig kommentar på det forrige innlegget som fikk meg til å tenke på romjula i fjor. Da var jeg ute på byen med Annette og en gjeng gutter. Dette fordi det var 2. Juledag og festing har vært en tradisjon siden jeg var fjortis og Tonje spydde rusbrus over hele meg. Nå er jeg i Amerika hvor festing i romjula ikke er en tradisjon. Leveren foretrekker nok den amerikanske tradisjonen, mens jeg gjerne skulle dratt ut på byen i kveld. Ikke så lenge til 5 februar nå, da blir det andre boller!

Eneste problemet med å gå ut i romjula er at du fryser rumpa av deg! Minikjole og stiletthæler passer ikke så godt sammen med snø og 20 minusgrader. Fryser bare ved tanken på det. Dette får meg til å tenke på at antrekket mitt i år er totalt forskjellig fra det jeg hadde 2. Juledag i fjor. Just take a look!


Hva gjorde dere 2. Juledag i år? Festing eller koselig kveld hjemme?

28 kommentarer

Siste innlegg