Tips til skogale jenter

Jeg tror ikke jeg tar i for mye hvis jeg kategoriserer meg selv som skogal. De fleste jenter kan vel kjenne seg igjen i den diagnosen? Jeg kjøpte mitt første skopar med høye hæler i 9ende klassen. De var av glass og hadde en 12 cm lang hæl. Helt siden den gangen har jeg vær betatt og det har nok gått med en del penger på sko.

Siden jeg har en del sko er det en skam at de skal ligge gjemt i et skap. Derfor står alle skoene mine på forskjellige hyller på rommet mitt. Det er ingen tvil om at jeg har et jenterom. Uansett, da jeg skulle innrede det nye rommet mitt her i California måtte jeg finne en løsning til alle skoene mine. Vi dro på Ikea og der fant jeg et nydelig glasskap. En perfekt løsning til skoproblemet mitt. Skapet heter Detolf og man kan få kjøpt det for den fine summen av 398 kroner. I like it!



Er du like skogal som meg?

43 kommentarer

Siste innlegg