Sherri Hill

Sherri Hill er et amerikansk kjolemerke som ikke er så vanlig i Norge (tror jeg). Jeg kjøpte meg en Sherri Hill-kjole til 20 årsdagen min i år, men den kom ikke fram tidsnok så jeg ente opp med å bruke en rosa Acne-kjole i stedet for. En måned etter bursdagen fikk jeg kjolen på døra, og siden det har den vel bare hengt i klesskapet mitt. Den rette anledningen for å bruke den har aldri dukket opp. Dette er ikke akkurat en type kjole man tar på seg før man skal ut på sørpefylla i Trøndelag!

Kjolen er uansett breathtaking, og jeg er veldig glad for at den er min. Selv om jeg enda ikke har funnet den rette anledningen for den. Kjolen skriker oppmerksomhet og man kan ikke være redd for å skille seg ut hvis man skal bruke den. I love it!

Hva syns du om kjolen?
Hvilken anledning ville du brukt den?

59 kommentarer

Siste innlegg