Does your friend like my friend?

Satt og så igjennom bilder fra La Manga-turen til meg og Annette i dag, og fant mange bilder som ga meg et smil om munnen. Vi hadde det så gøy (som jeg sikkert har nevnt tusen ganger før) og jeg gleder meg til å lage nye minner neste sommer. Tenkte å dele noen av bildene med dere. Kanskje de får deg til å smile også.

Her er jeg sammen med my man! Litt gøy å tenke på at han har verre utringning enn meg! But I like it!

 

 

 

Dette bildet får meg også til å smile! Vi hadde nettopp kommet inn fra nattbading og jeg krevde at vi skulle ha en photo shoot med webcamet mitt! Haha, ser vi ikke lykkelig ut?

 

 

Annette klarte å bli venner med to spanske gutter som ikke kunne et ord engelsk! Eller han ene gutten kunne en setning. En setning som ble flittig brukt. Må bare le når jeg tenker på det. Uansett, lagde en liten bildeserie som beskriver veldig godt hvordan samtalene våre var med guttene.

 

 

 

 

 

 

Haha, neida! Var ikke så slem (bare nesten). Vil uansett ikke ha en gutt som bryr seg mer om utseende enn det jeg gjør! Jeg skal være jenta i forholdet, ikke han! Vil heller ikka ha en gutt jeg må bruke google translater for å kommunisere med!

 

Ville du datet Alberto?

 

27 kommentarer

Siste innlegg