La música!

Hver gang jeg kjører Oda til skolen, eller drar ut for å råne litt (a), hører jeg på den nye yndlingsradiokanalen min. Den spiller spansk musikk 24/7 og jeg er helt hekta. Vet ikke hva som har fått meg til å like spansk musikk akkurat nå, vet bare at sangene står på repeat dagen lang. (Er vel ikke lenge før jeg avskyr alle sammen!)
Uansett, tenkte å dele den spanske spillelista mi med dere. Kanskje dere finner en sang dere liker.

Love this song! Oi oi oi <3

Musikkvideoen til sangen her er cheesy. Må bare le av den. Men sangen er søt da.

Hva skal man si. Colgando en tus manos = love at first sight!

Hvilken av sangene likte dere best?

Forresten, om en uke er bloggen min ett år! (Yeey) Så da tenkte jeg å ha en liten konkurranse for dere igjen. Hva dere kan vinne har jeg ikke bestemt meg for enda. (Bare å komme med ønsker)

23 kommentarer

Siste innlegg