Vippeextension, love it!

Jeg fikk et spørsmål fra en leser om jeg ikke kunne fortelle litt om vippe extensione som jeg tok i oktober, og det kan jeg gjerne gjøre.

Jeg satte på meg vipper fra Novalash hos en koselig salong i Oakland og ble veldig fornøyd med resultatet. Aldri før vært så lettvint å sminke seg om morgene! Uansett, prisen for vippene var 145 dollar som er omtrent 850 kroner, og de var helt klart verdt alle kronene jeg brukte.

Da jeg satte på meg vippene sa hun at de ville vare i omtrent 5-6 uker. På onsdag har det gått 8 uker siden jeg tok dem, og de sitter fortsatt på. Det er jeg meget fornøyd med. Grunnen til at de enda sitter klistret fast til øyelokket mitt tror jeg må være fordi jeg har brukt mascara på dem. Uten mascaraen ville de nok ha falt fortere av. Ulempen med å bruke mascara på øyenvippene er at de fort kan bli klumpete.

Damen som satte på meg vippene anbefalte meg å komme tilbake for en refill etter 3-4 uker, men det har jeg altså ikke gjort. Vippene har holdt seg fine, og jeg tenkte heller at jeg kunne sette på meg nye til jul.

For at øynevippene skal holde så lenge som mulig har jeg laget en liten liste med tips om vedlikehold.

Kort oppsummert så er jeg veldig fornøyd med vippe extension. Jeg slipper å ta på meg mascara hver dag, jeg har lange, mørke og fyldige øyenvipper, og de varer lenge! Jeg angrer absolutt ikke et sekund på at jeg satte på meg øyenvipper. I Love it!

Hva syns dere om vippe extension?

32 kommentarer

Siste innlegg