I’m pissed off for sure!

Snille Lilja skrev en kommentar på forrige innlegg om at det var en person som har stjålet to bilder fra bloggen min, brukt de som profilbilde på biip.no og latt som det var henne selv! Kjenner jeg blir utrolig irritert og sint bare jeg skriver om det! Det er utrolig dårlig gjort å stjele andre sine bilder og denne personen burde virkelig skjerpe seg! Jeg lurer på hva som får en person til å gjøre noe sånt. Hvilken oppdragelse har han/hun egentlig fått? Eier ikke personen samvittighet?

Bildene personen har brukt er to bilder av meg fra da vi var i Santa Cruz i september. Jeg gikk inn på biip-profilen i sted og fant ut at personen har tatt et nytt bilde fra bloggen min som jeg la ut i forrige innlegg. Dette var et bilde av Tonje, som jeg fikk lov til å bruke av henne. Uansett, dette betyr at personen som har gjort dette leser bloggen min enda og jeg har noen ting jeg vil si til deg!
Hvis du ikke fjerner de to bildene av meg, og det nye bildet du stjal som var av Tonje innen to døgn, kommer jeg til å anmelde deg!

Jeg har i alle fall lært at jeg ikke skal være så naiv lenger og tro at ingen kommer til å stjele bildene mine og bruke de. Skal tenkte to ganger før jeg legger ut noe, og begynne å markere bildene mine med bloggnavnet mitt.

og helt til slutt. Jeg er skikkelig forbanna og du bør virkelig fjerne bildene av meg med en gang!

47 kommentarer

Siste innlegg