Louis Vuitton Alma MM

Etter mye leting i San Francisco fant jeg den endelig i New York. Snakker selfølgelig om min nye Louis Vuitton. Jeg elsker den, rett og slett. Noen vil kanskje si at det er harry å eie en Louis Vuitton, men det bryr jeg meg ingenting om. Den passer meg perfekt og er absolutt verdt alle pengene jeg brukte på den!

Vesken er modellen Alma MM, og er en limited edition utgave. Jeg kjøpte den i klassisk Monogram canvas, og er veldig fornøyd med det. Prisen var overkommelig, billigere enn Chanel-vesken jeg ønsker meg. Vesken ble kjøpt i New York i en nydelig LV-butikk på Fifth Avenue. Vil absloutt dra tilbake dit neste gang jeg skal kjøpe en veske.

Må absolutt si at jeg er superfornøyd med veska. Den er klassisk, chic og rett og slett nydelig! Det beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Syns det er bedre å investere i en dyr og god veske, enn å kjøpe mange billige som blir slitt og ødelagt med en gang. Hva mener dere?

Hva syns du om vesken?
Isn’t it adorable?

59 kommentarer

Siste innlegg