The pure Norwegians and Carrie’s steps

Forrige fredag hadde jeg en fantastisk kveld med Cathrine som jeg helt har glemt å fortelle dere om. Selv om vi ikke hadde møtt hverandre før, føltes det som om vi hadde vært venner hele livet. Kvelden begynte med middag på en italiensk restaurant før vi dro ned til Greenwich Village for å spise dessert på Waverly Inn. Vi hadde egentlig ingen forhåpninger om å komme inn der. Det var jo tross alt fredagskveld! Men alt ordner seg for snille piker vet dere.

Etter en liten stund var det to herremenn fra Upper East Side som ville at vi skulle være kveldens underholdning. Vi satte oss smilende ned ved bordet i troen om å få påspandert drikke. Den saken var null problem, problemet var bare at de ville at vi skulle få mer enn bare drikke. Siden både Catrhine og jeg er skikkelige piker ble det absolutt ikke noe av det. Og de to herremennene sitter nå igjen med en oppfatning om at norske jenter er “the purest girls in the world”. Det liker vi. Heller pure enn bimbo!

Etter at vi dumpet de to stakkarene på Waverly Inn, dro vi ned til Meatpacking-området for å tusle litt. Jeg følte meg veldig heldig som hadde min personlie guide med meg. Første stopp var Carrie Bradshaw sin trappeoppgang. Det var en veldig surrealistisk opplevelse. Følte meg akkurat som Carrie. Singel og klar for å oppleve New York!

Oh my!

Senere på kvelden vandret vi rundt i Meatpacking-området for å oppleve livet. Hadde den beste kvelden på lenge, og gleder meg til å møte Cathrine igjen!

Er du SATC-fan?

43 kommentarer

Siste innlegg