Flett deg vakker

Jeg har fått helt dilla på å lage videoer i det siste, så i dag kommer det en hårvideo. Denne interessante videoen inneholder 5 forskjellige måter å flette håret sitt på. Her går det altså i alt fra kinaflette til hippieflette! Min personlige favoritt er en enkel flette på venstre side, ved siden av panneluggen. Det får meg til å tenke på russetida, da gikk jeg med en slik flette i 17 dager! (For de som lurte, så lagde jeg en ny en for hver dag)

Tenkte også å lage en sminkevideo etter hvert, siden det er mange som har etterspurt det.

Edit: kan noen si meg om videoen fungerer nå? Har redigert over 10 forskjellige versjoner, og håper og tror jeg fant en som kan vises i Norge. Fikk ikke bruke de sangene jeg hadde lyst til å bruke, siden Sony og UMG har opphavsrett på dem. Det er kjipt!

Bruker du å flette håret?

Har du en flettefavoritt?

37 kommentarer

Siste innlegg