My very first time

Jeg har aldri eid et rødt klesplagg. Ærlig talt så liker jeg ikke fargen så godt. Det kan være fint med rødt i juletider, og mange jenter (ikke meg) ser smashing ut med knall røde lepper. Jeg har nok allitd vært en sånn jente som foretrekker rosa framfor rødt. Da vi skulle ha traffikklysfest i russetida og jeg hadde sivilstatus: in a relationship, måtte jeg låne alle de røde klærne jeg skulle bruke av Annettesøt.

Det har altså tatt over 20 og et halvt år før jeg skaffet meg mitt første røde klesplagg. Da jeg og Oda var på Guessbutikken i San Fran ble jeg tvingt til å prøve en rød kjole. Og det endte faktisk med at den ble med meg hjem. Så nå må jeg absolutt finne meg en fest hvor jeg kan vise fram hvor good looking I am in red!

Fins det mye rødt i klesskapet ditt?

23 kommentarer

Siste innlegg