No happiness

I dag skulle jeg være den lykkeligste jenta i verden, men i stedet er jeg den tristeste. I dag skulle være dagen jeg skulle få min første Louis Vuitton, men jeg hadde absolutt ikke lykken med meg. Da vi kom til LV-huset for å kjøpe veska, fikk jeg vite at den veska jeg skulle ha ble solgt ut for to dager siden. De får den heller ikke inn igjen fordi det var limited edition. Var ingen god følelse å dra hjem fra San Fran tomhendt. Hadde sett for meg at drømmeveska skulle bli min, og gledet meg som en liten unge på julaften. Men jeg har ikke tenkt å gi opp håpet. Fant ut at Bloomingdales har en LV-avdeling i San Fran, så skal prøve der på lørdagen. Håper jeg har bedre flaks da.

Til tross for ingen Louis fikk jeg kjøpt meg et supersøtt skjørt på Zara og en topp.

Var og på Saks fifth avenue for litt trøste-shopping. Der fikk jeg kjøpt meg en råstilig designerkjole som et lite plaster på såret. Viser dere nydeligheten i morgen, nå skal jeg tulle meg inn i dyna og sove!

Hva syns du om skjørtet?

31 kommentarer

Siste innlegg