Guess it

I dag var det på tide å vende hjemover mot San Fran. Var godt å komme hjem til den store senga mi og netflix med Veronica Mars. Vi hadde et par stopp på veien hjem. Første stopp var klippene i Santa Cruz. Det var rett og slett et syn for øyet.

Bildet tatt av Oda.

Neste stopp var shopping på Premium outlets i Gilroy. Med tanke på hvor mange timer vi brukte der, fikk jeg ikke med meg så mye hjem. Følte ikke det de hadde der var helt min stil. Fikk kjøpt meg en nydelig Guess veske og tilhørende pengebok, pluss yndlingsparfymen min for en billig penge. I løpet av uken skal vi på shopping i San Fran igjen. Da ser jeg for meg at jeg blir noen kroner fattigere på kontoen.

I morgen skal vi begynne filmingen til truth or dare. Det skal bli interessant. Ser for meg at både jeg og Oda kommer til å synke i jorda av flauhet.

Hva syns du om Guess?
Hva er din yndlingsparfyme?

26 kommentarer

Siste innlegg