Siden sist så har jeg..

Kjøpt meg Redken produkter til en billig penge. Måtte bare betale 130 kroner for Blonde Glam Shampoo og balsam. (I Norge ville jeg brukt omtrent 500,-) I tillegg til dette, fikk jeg med et gratis Redken fleecepledd. You gotta love America.

Vært med Odis på “foreldremøte” på Albany high school, og hele to lærere trodde jeg var moren hennes!! You gotta hate teachers! Er i alle fall en HOT-mama da ; )

Spilt enda mer på gitaren, og fått små sår på fingertuppene mine. Er bestandig så stolt når jeg treffer en ren tone. Gleder meg til den dagen jeg klarer å spille en sang.

Blitt “sjekka opp” av en gammel, ekkel, stygg mann da jeg var på matbutikken. Det verste var at han jobbet der, han var en simpel sette-inn-varer-i-hyllene-fyr, han var full av rynker og han hadde hår som så ut som det var dyppet i kebabfett. Blir kvalm bare jeg tenker på det!

Gammel mann: Hey, what’s you’re name beautiful?

Me: later som jeg ikke hørte han, og leter videre etter appelsinjuicen.

Gammel mann: Do you think I can get your phone number?

Me: Why on earth should you need that?

Gammel mann: I just thought I could call you sometime and maybe we could get together and see a movie or something?

Me: holder på å dø inne i meg, og forteller han at han kan dra dit pepperen gror!

Det jeg ikke skjønner er hvordan i all verden han trodde at han hadde sjangs. Han var gamlere enn pappaen min, han jobbet på en matbutikk og han var rett og slett stygg.

Dette var en liten oppsummering om hva som har skjedd de siste 24 timene. Gleder meg til i morgen, for da skal vi på en liten ferietur. Så da krysser vi alle fingre og tær for at det kommer bort en kjekk gutt og sjekker meg opp!

Hva har dere gjort i dag?

17 kommentarer

Siste innlegg