Teardrops on my guitar

Nå har jeg endelig en liten plan for hva jeg skal gjøre de neste ukene fremover. Jeg skal trene av meg subcutis OG jeg skal spille gitar og synge! I går kjøpte pappa og jeg oss en gitar, og jeg skal lære meg å spille uansett om fingrene mine verker til tusen. Gitaren er en akustisk gitar fra Yamaha med stål strenger. Jeg klipte til og med av meg de lange neglene mine jeg nettopp brukte 30 dollar på, bare sånn at jeg skal klare å spille.

Er den ikke fin?

Det som er litt gøy med hele greia er at vi ble bestevenner med han mannen som solgte oss gitaren. Vi ble enig om at jeg skulle få komme å spille inn sanger i platestudioet hans om jeg ville. Hvor snilt er ikke det? Jeg skal i alle fall øve hver dag, det er sikkert. Så snart jeg får grepene inn i fingrene, skal jeg så klart legge ut resultatet på bloggen, så stay tuned.

Spiller du gitar?

24 kommentarer

Siste innlegg