En liten endring i planene

Jeg må innrømme at når jeg hadde valget mellom enten å være turist i San Fran eller shoppe, så valgte jeg å svi av pengene mine. Derfor får jeg leke turist en annen gang. Noe sier meg at det er ikke lenge før jeg er tilbake. Grunnen til at vi hadde begrenset med tid var fordi vi skulle hente mamma på flyplassen. Pappa ville ikke fortelle oss at hun kom, siden det er 11 september og han ville ikke at vi skulle freak’e ut på grunn av at hun skullle fly til USA akkurat denne datoen. Heldigvis gikk flyturen fint.

Tilbake til shoppingen i San Fran, jeg mener det, jeg kunne like godt bodd på det kjøpesenteret vi var på. Det hadde alt en jente kan ønske seg. Hvor hen jeg gikk var det en spennende butikk jeg ville titte innom. Uheldigvis hadde vi ikke tid til å gå innom alle. Men vi rakk da over noe.
Siden jeg har en hjemmeværende husmorrolle å leve opp til, måtte jeg bare kjøpe meg enda en silkemorgenkåpe fra Victoria Secret!

Den er så n y d e l i g!

Kjøpte meg en skinnjakke fra Guess. Digger den rett og slett! Guessbutikken var forresten en butikk jeg bare kunne bodd på. Var så utrolig mye fint der.

Kjøpte meg og en topp fra VS.

Hva tykcs?

Forresten, gå innpå linken her og stem på meg som månedens blogg! Det hadde vært snilt! 🙂

22 kommentarer

Siste innlegg