Oh, sunny day

Nå er det snart på tide at jeg hiver meg ut av morgenkåpen min og kommer meg ut i sola. Jeg har virkelig tatt på meg rollen som hjemmeværende husmor når jeg tusler rundt i morgenkåpa mi 24/7. Her i California er det en varm og solfylt dag og jeg skal snart ta på meg bikinien og slikke litt sol før jeg henter Odis på skolen.

Etter det skal vi på neglejakt. Nå som jeg endelig har muligheten skal jeg støpe på meg negler. På tirsdag skal jeg sette på meg extensions, så snart blir jeg en vandrende barbie. Men det er barbie med brains da, for de som lurte.

Håper alle har en fin fredagskveld hjemme i Norge! 🙂
Hva gjør dere ikveld forresten?
14 kommentarer
    1. En person som føler behov for å anonymt rakke ned på andre, er intet mer enn en stakkar som er livredd for å ikke kunne møte motargumenter og tilsvarende kritikk med annet lite konstruktive utpust. Jeg føler meg rimelig sikker på at jeg skulle kunne få den personen til å føle seg ganske liten, basert på at han antagelig er en pjokk med mer hårvoks enn muskler, med mer frykt enn intellekt og med stål i tenna enn i banken. Half the man, twice the boy.
      Andre derimot, har en reflektert og oppmerksom selvironi rundt det andre kanskje oppfatter som en stereotyp i tredjeperson, noe som ytterligere bidrar til sjarmen som mange vil like ved en slik person. Det at en sånn person har rumpeballer som kan konfirmere et helt kontinent er enda et pluss i den store rosa boka. 😉
      Ha en fin dag, og kos deg med negler og hår “frøken medisinstudent med alternative metoder for verdensfreden”..;-)

    2. d va meint som ironi d æ sa da:P
      sia æ å hanna har snakka om d privat,
      å til mitt forsvar e æ ein av 5-10 persona som kjenne jenta her mest av alle i verden;)

    3. Sun tzu: Kunne ikke sagt det bedre selv Sun tzu! Bra jeg har deg til å skrive for meg ; ) Kanskje du skal bli min personlige assistent. Kunne jo vært nyttig med tanke på den kommende verdensturneen. Jeg vet jeg er annerledes, men jeg liker det! 😉
      Og til Tom, jeg satser den ene rompeballen min på at det der ikke var ment som ironi! Du hakker bestandig ned på det blonde utseende mitt, og det syns jeg skal ta slutt her og nå! OKEI?

    4. tss 🙂 husmor Hanna..hihi..det må bli i Gabriella stil isåfall 🙂 koselig da.. ser ut som du har det så arti. kos dæ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg