The truth about me

DETTE ÅRET:

1. Har du fått nye venner i år: Ja

2. Har du vært forelsket: Her kommer det nok enda et JA!

3. Ledd til du har begynt å gråte: Ja! Da Annette og jeg var i Spania i sommer og hadde en liten photoshoot med Borja. Han ble nok litt opphisset stakkaren, og mens han lå der og tok bilder kom det plutselig en høylytt lyd i fra rumpa hans. Haha, begynner nesten å grine bare jeg tenker på det!



4. Møtt noen som har forandret deg: Nei, egentlig ikke.

5. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Ja, det gjorde jeg før jeg dro til statene gitt.

6. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Det vet jeg ikke, men regner med at noen har gjort det. Jenter er verstinger på baksnakking!

7. Kysset noen fra din top friends liste: Et bilde sier mer en 1000 ord 😉

SANNHET:

8. Hvor mange barn vil du ha: Hm, enten 2 eller 3 barn. Men dette er ikke før jeg er fylt 30 og har oppnådd alt jeg vil i livet!

9. Har du kjæledyr: Bare sauen min som jeg sover med!

10. Hvordan feiret du din siste bursdag: aah, sweet 20. Beste bursdagen noensinne! Synd jeg sovna på badegulvet på gossip!

1. Når våknet du i dag: Klokka 7 av at Odis dro på skolen!

12. Hva gjorde du midnatt i går: Da sov jeg faktisk og drømte om: my life as a rock star!



13. Nevn noe du IKKE kan vente på: Las Vegas baby!

14. Sist gang du så pappan din: Akkuratt nå faktisk. Han sitter ved siden av meg og leser på noe medisin og helse greier.

15. Hva ville du forandra i livet ditt: Ikke så mye annet enn: I want to be a billionaire.

16. Hva hører du på akkurat nå: Cee Lo Green – fuck you. Den sangen får meg i godt humør.

17. Hva er ditt virkelige navn: You wish. A lady never tells.

18. Sivilstatus: Singel og på leting. Føler du at du er den rette for meg, kontakt meg på: [email protected]!

19. Stjernetegn: Vannmannen.

20. Gutt eller jente: Chica

21. Langt eller kort hår: Snart ned til rumpa.

22. Høyde: 170 cm på barfoten!

23. Er du betatt av noen: Uheldigvis.


.. He never called me back 😮

24. Piercinger: In my bellybutton.

25. Tattovering: Nei

26. Høyre- eller venstrehendt: Høyre

AKKURAT NÅ:

27. Spiser: Ristabrødskivemedsmør.

28. Drikker: Vann!

29. Nå skal jeg: Hente Odis fra skolen.

30. Venter på: D E G !

FRAMTIDEN DIN:

31. Lyst på barn: Ja, men som sagt er det lenge til!

32. Lyst til å gifte deg: Såklart. Kirkebryllup, hvit kjole med langt slør og omtrent 200 gjester!

 

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

33. Lepper eller øyne: Hm. Tror jeg må si begge deler. Elsker å forsvinne i øynene til gutten, men samtidig elsker jeg å kysse!

34. Kyss eller klem: I pick kissing every time

35. Høyere eller lavere: Høyere såklart. Vil ikke ha en liten gutt.

36. Eldre eller yngre: Enten like gammel som meg eller eldre. Helst eldre!

37. Romantisk eller spontan: Ja takk, begge deler.

38. Fin mage eller fine armer: Ja takk, begge deler.

39. Tattovering eller piercing: Tattovering. Det er så hot!

40. Voldsom eller forsiktig: I like it wild!

41. Forhold eller bare lek: Forhold. Er lei av å leke.

42. Bråkmaker eller tilbakeholden: I want a bad boy!

 

HAR DU NOENSINNE:

43. Kysset en fremmed: Ja

44. Drukket sterk alkohol: Ja, og det ender som regel med at jeg gjør de rareste ting.

45. Sex på første date: Nei, liker ikke one night stands!

46. Knust noens hjerte: (a)



47. Fått ditt eget hjerte knust: Ikke sånn ordentlig, bare sånn bittelitt knust.

48. Takket nei til en invitasjon til date: Hehe, jaa.

49. Grått når noen har dødd: Ja ;(

50. Likt en venn som er gutt: Nei, men det motsatte har forekommet og det er ikke no’ gøy.

 

SVAR HELT ÆRLIG:

51. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja, faktisk!

52. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei, I’m a good girl.

53. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja, det tror jeg.

54. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: L O V E ; )

Lærte du noe nytt om meg?

13 kommentarer

Siste innlegg