I freaking love you!

Da er nok en interessant dag snart over. Bassengfesten til pappas venn var helt OK. Fikk brukt noen timer til å opprettholde brunfargen min, og det liker vi. Fikk og muligheten til å smake Sushi for første gang, men jeg feiget ut. Bør vel først lære meg å like fisk før jeg begynner å eksprimentere med å spise den rå.
Anyway, klarer dere å gjette hva navnet mitt betyr på japansk? Bilde under er til stor hjelp for de som lurer.

Etter den litt pinlige bassengfesten dro vi på et kjøpesenter for å kjøpe maling til Oda og mascara til meg. Oda klarte å overtale meg til å bli med å ta bilder inne i sånn fotoboks. Etter mye om og men begynte vi å posere foran kamera. “Strike a pose”, sa damen og vi poserte med selvtillit og ante fred og ingen fare. Da vi kom ut av boksen fikk vi en liten overraskelse. Det viste seg nemlig at alle poseringene våres ble vist på en skjerm utenfor boksen, slik at folk som gikk forbi kunne se hva som foregikk under det røde teppe. I følge pappa hadde vi et stort publikum og!
Tror ikke jeg har vært så flau på lenge, er i allefall glad jeg hadde solbriller på!
Til tross for ydmykelsen ble da i alle fall bildene søte.
Nå skal jeg snart legge meg for å sove, mens deres dag nettopp har begynt. Hvor underlig er ikke det.
Håper i alle fall alle sammen får en kjempefin tirsdag! 🙂
Nattinatt fra San Fran
13 kommentarer
    1. Haha, igjen klarer du å havne i en komisk situasjon 🙂 Bildene ble jo veldig søte da!
      Sv: Ja du som er så heldig og bo i USA kan jo handle billig Juicy i massevis!!

    2. Det betyr blomst..:-) Bare at det da staves hana..:-)
      Ganske fornøyd med det innlegget om forklarende unnskyldning som kompliment selv også. 😉
      Tenk hvor mange religioner, normer og kulturer vi kunne unnskyldt hvis man tok med heeele deg på verdensturne. Haha
      hannas asscheeks for president!

    3. Hihi, det må ha vært utrolig flaut:-p Det er så spennende at du har friår og bor i San Fran. Skulle gjerne vært i din situasjon når det går mot høst og her i Trondheim:)

    4. Sun tzu: Hvordan vet du det? Kan du japansk? Hehe, jeg har en sånn liten følelse av at du er veldig smart. Du har bestandig mange innholdsrike og kloke kommentarer til meg. I’m impressed!

      BTW, hvor spennende hadde det ikke vært og dratt rundt på verdensturne. Jeg kunne vært rock star, og du kunne vært veilederen min ; )

    5. Jeg er nok ikke veldig mye smartere enn gjennomsnittet, er bare en skravlebøtte med klisterhjerne. De to egenskapene i kombo med grammatisk kunnskap og et brevkurs i setningsoppbygging kan ofte misoppfattes som intellekt..;-) Det er nok du som er smart, DrMed J. Apanskblomst. 😉
      Hvordan vet jeg om “hana”…genrell interesse av japansk kultur og mytologi antar jeg, hence the name “sun tzu”…:-)
      verdensturneen starter imorra i the bay area, og fortsetter i 10 mnd, ta med mascara med lommelykt, godt humør og alcaseltzers, men legg igjen den shortsen hjemme sånn at kan fortsette å redde verden! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg