Give me some energy

Da har jeg vært våken i over 25 timer i strekk, hvis man ser bort i fra de få minuttene jeg klarte å sove på flyet. Jeg kjenner at kroppen min verker, hodet banker og det eneste jeg vil er å sove! Men da må jeg nok tro om igjen, får ikke lov til å legge meg enda siden klokken bare er 7 på ettermiddagen her. Bortsett fra at jeg er helt utslitt og har null energi igjen, var flyturen en positiv overraskelse. Er ikke noe jeg kan klage på ved servicen til KLM. De kom med mat, drikke eller snacks omtrent hele tiden og jeg hadde min egen TV hvor jeg kunne velge blandt mange forskjellige filmer og TV-programmer. Dessuten var det god plass til bena og de sa ingenting på det at jeg hadde med meg en stor trillekoffert og to enorme vesker!

Da skal jeg bare fjerne sminken, rive av meg klærne og hoppe til køys. God natt kjære lesere!

Forresten, må nok skuffe dere mannlige (antar at kommentaren var fra en gutt) lesere som lurer på om det ble noe mile high club på meg. Var ikke akkurat en passende sidekamerat.
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg