Life is a bitch

I dag våknet jeg opp til en litt mindre hyggelig beskjed. Mamma kom og vekket meg og fortalte at hun ikke kan reise til USA i morgen! Først ville jeg ikke tro på det, trodde bare at det var en vond drøm, men slik er det altså ikke. Årsaken til dette er at det skjedde et uventet dødsfall i familien min i natt. Jeg kondolerer og jeg håper at du finner fred hvor enn du er <3
Hi5 Comments,Codes,Graphics,Glitters,images,Scraps,Comentarios,Fondos
zwani.com myspace graphic comments
Det som hender nå er at mamma utsetter reisen en uke, og jeg har valget mellom å reise alene i morgen eller utsette reisen å dra sammen med mamma. Har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg vil gjøre. Det er jo mye hyggeligere å reise når man er to, men samtidlig er jeg lei av å vente. Hadde det vært opp til meg hadde jeg flyttet til San Fran for lenge siden.
Hva ville du gjort hvis du var meg? Reist i morgen, eller ventet en uke?
1 kommentar
    1. Med mindre du mener du bør være igjen for mora di sin skyld,så reis imorra..
      Det blir sikkert en litt kul opplevelse å reise alene også, utfordringer vokser man på..og det står sikkert noen og venter på deg så fort du lander.
      Bare 1 ting; hvis noen lurer på om du gidder å ta med 8 adidas-bagger gjennom tollen for de, så si nei..;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg