Da er billettene i boks

Da er det 6 dager, 13 timer og noen få minutter til jeg forlater mitt kjære fedreland for et helt år. Det er ikke mange dagene det. Har nettopp bestilt billettene nå, så da er det i alle fall ingen vei tilbake. Kan ikke si at jeg gleder meg så mye til flyturen, da er det 16 timer med fly, venting og slit. Vi drar klokken 6 torsdagsmorgen, og etter 16 timer på reisefot er vi fremme i San Fran klokken halv to torsdagsformiddag. Liker det at jeg får en ekstra torsdag.

Tidsforskjellen Norge – San Francisco er 9 timer, så blogginnleggene vil bli publisert når dere ligger trygt innpakket i dyna og sover. Men det skal vel gå bra!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg