Gossip girl – complete third season

Det skal ikke mye til for å gjøre meg lykkelig! Det at gossip girl sesong tre er i salg i butikkene er en av tingene. Gleder meg til å sitte timesvis foran TV-skjermen å sikle etter Ed Westwick. Nå som han "nylig" har blitt singel og så vet jeg hva jeg skal fordrive tiden min med i statene.

Kjøpte meg også en ny pircing siden jeg mistet min under nattbadingen i La Manga! Gjett om jeg var lei meg da. Fikk helt panikk, og skulle begynne å lete etter den mitt i mørkeste natta. Kan ikke si jeg hadde hellet med meg og måtte nok kjøpe meg en ny en. Kjøpte og en ny høst genser. Er så mye fint i butikkene nå, det er ikke bra for kontoen min.
Hva er din yndlingsserie?
10 kommentarer
    1. Most people in San Francisco and indeed the country will be glued to their t.v.’s tonight for the season debut of Brett Favre, my personal favorite player, as the Vikings take on the 49’ers in San Fran on NBC Sunday night football. Although it’s only pre-season, it will definitely have a ‘regular season’ feel to it. I don’t watch many series, mostly sports, movies, and news or documentaries. My mom I think watches ‘General Hospital’, ‘the View’ and some other drama I think.
      Hug for Hanna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg