Long time ago

Nå ligger jeg ute i sola og nyter de siste høst-solstrålene. Jeg må blogge fra mobilen fordi nettet vårt er like ustabilt som den forrige kjæresten min. Uansett, i morgen er det ett år siden en nervøs Hanna møtte opp på Gløshaugen for å imMatrikuleres. Enn at tiden har gått så fort! Rart å tenke på at i år så skaL jeg IKKE slite meg ut på skolebenken, men heller nyte livet i solfylte California. Det skal bli lovely! 


Lykke til til alle nye medisinstudenter som skal immatrikuleres i morgen. Dere har et spennende år i vente!
5 kommentarer
    1. HEI 🙂 Må bare si at du er sinnsykt pen <3
      Jeg lurer på hvilke redigeringsprogram eller kamera du bruker? Selv om man av og til kan se at bildene kan være retusjerte, synes jeg det er gjort på en bra og fin måte 😀
      Carro

    2. Caroline: aw, tusen takk for det! 🙂

      I det siste har jeg brukt Nikon speilreflekskameraet til Annette. Blir skikkelig bra bilder av det! 🙂 Ellers bruker jeg pappa sitt Canon speilreflekskamera eller et vanlig Canon kamera. Bruker som regel å redigere lysstyrke, kontrast og slikt med redigeringsprogammet som tilhører iPhoto på mac’en min. Ellers bruker jeg photoshop når jeg lager kollasjer eller rammer rundt bildene 🙂

    3. Om du drømmer om solfylte California, må jeg nok skuffe deg! Her ligger det tjukk tåke store deler av tiden, og September er den eneste sommer månenden, for et lite stykke ut i Oktober begynner regnet og det varer vel til mars!
      Have a nice day sis :- )

    4. Oda : Odis, du må slutte å være så pessimistisk! Smil og vær glad, så blir livet bra! 😀 Tror nok jeg skal få det supert uansett om det er regn eller ikke. Kanskje jeg flytter til Hollywood og får meg en karriere der ; )

      Du må forresten kose deg masse i Forks! 😀

    5. SV: Hanna Vaage: Hanna, jeg er ikke pessimistisk, jeg er realistisk! ; ) Different thing!
      Joda, sa jo ikke det. Påpekte bare at du ikke hadde skjekka fakta først! HAHAHAHHA, den var god du!
      Skal gjøre det ; ) Skal prøve å muligens tenke på deg mens jeg er der, lover ingenting vel å merke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg