Middag med svigers og hjemreise

Da har jeg kommet meg trygt hjem tilbake til Norge. Ganske trist i grunn, kjenner jeg savner La Manga og de spanske guttene allerede. Til tross for alt dramaet og det at jeg ikke fikk til å gå på foten min i et par dager, hadde jeg en super ferie! Sitter igjen med masse minner som jeg vil huske på for livet. Kommer til å savne det å stå opp sent, gå ut å slappe av på stranda, få kniseanfall sammen med Annette, dra ut å feste om kveldene og le av alt det rare spanjolene gjør for oss.

På fredag var vi forresten hjemme til Daniel på familiemiddag! Han må helt klart ha den søteste familien. Digget både moren og stefaren. Moren var supersøt og gikk rundt å lo hele tiden. Hun kunne ikke et ord engelsk, og fikk hele tiden stefaren til å fortelle meg at jeg måtte ta med meg Daniel hjem til Norge. Hun syns det var på tide at han forlot fugleredet. Hun syntes også at jeg var den perfekte svigerdatter, må si meg ganske enig der!
Dany, du får bare komme til Norge du. Litt synd at jeg snart bor i San Francisco da ; )
2 kommentarer
    1. Og når Borja ser dette vil han i hvertfall aldri snakke med deg. Tenker du ikke på at for bare ett par måneder siden var du nesten forelsket i Borja, og sa litt mer som Danny Who?

    2. Oda :: Borja og jeg er bestevenner vi! ; ) Han vet alt om Daniel, og har no hard feelings! Dessuten må det være lov å bytte litt. Du vet jo hvor fort jeg går lei ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg