Annette er syk og jeg kjeder meg!

Stakkars lille blonde trollet mitt har blitt syk og jeg kjeder meg. Vi skulle egentlig drikke oss fjortis i kveld, men i stedet sitter jeg her alene og titter på kjekke fotballgutter på TV'en. Skal tvinge med meg Adrian ut til å kjøpe Ben & Jerrys is til meg. Cookie doug er helt klart den beste isen jeg vet om. Forhåpentligvis er Annette frisk til i morgen for da skal vi ut å ta La Manga med storm en siste gang før vi reiser hjem.

Tips til hva jeg skal gjøre?
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg