Just not that into you

Jeg har fått meg en ikke-engelsktalende stalker. Den eneste måten han klarer å kommunisere med meg er via Google translate og det gjør meg virkelig sprø. Det verste er at jeg har null interesse i fyren. Og da mener jeg null, nada, niks. Absolutt ingen gnist. Uheldigvis for meg, nekter han å gi opp. Snart er jeg tom for ideer for å få han til å skjønne at jeg er “just not that into you!” 

Først sier jeg at jeg ikke er interessert, og da får jeg dette til svar:
Så sier jeg at jeg ikke vil være med ut på livet. Da sier han dette:

Deretter forteller jeg han enda en gang at jeg ikke er interessert i å være sammen med han. Da sier han bare dette:

Sånn fortsatte det hele kvelden. Tilslutt gikk jeg å la meg, og da fikk Annette kasta han ut døra.
Noen tips til meg der ute?
6 kommentarer
    1. hahahaha syd europeiske og blonde norske jenter er ikke lett!!! det eneste du kan gjøre er å overse han totalt totalt totalt, tror jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg