De tre verste “sjekketriksene” jeg vet om!

Jeg kjenner jeg blir litt provosert bare jeg tenker på det. Gutter som tror de kan gjøre hva de vil, med hvem som helst og faktisk tro at de er interessante. Det er så mange dumme “sjekketriks” ute og går. I går da vi var ute å lekte oss i skummet, ble vi offer for et par slike “sjekketriks”

“Sjekketriks” nummer 3 på hatlista er gutter som ikke tar et nei for et nei! Jeg mener, hvis jeg sier at jeg absolutt ikke vil danse med fettsleiken din eller den personlige aromaen din som lukter verre enn døden, så må du forstå det. Hater alle gutter som tror de er “king of the world”.
På andreplass har vi finger-i-munnen-trikset. Halloo, hvem i all verden er det som vil ha en skitten finger i munnen sin. Greit nok om det hadde vært kjæresten din, men ingen som vil ha en fremmed finger i munnen. Så når jeg sier “Ta fingeren bort fra munnen min!”, hører du på meg. Ikke fortsett og lat som du er et sexy mannebeist, for det er du absolutt ikke.
På førsteplass kommer den berømte rumpetafsingen. Det er absolutt det verste en gutt kan gjøre ute på dansegulvet, i alle fall hvis han ikke har fått tillatelse. Det er så usexy å gå rundt å tafse på alle jenterumpene i lokalet, kan ikke få sagt det nok. Hvis du vil sjarmere meg, så er rumpetafsing det siste du prøver deg på!
Hva er det verste “sjekketrikset” du vet om?
6 kommentarer
    1. Lov å håpe at noen gutter / mannfolk / gamle griser som leser dette, tar det til seg.
      Det ville vært så mye bedre om de faktisk gjorde det. Jeg blir kvalm av slike. 😐

    2. haha:) tom e ikke sjalu mer samen;) så samir e ikke mæ;P
      men fortjent vel den;P
      men vaage jr. æ kan bekreft at alle de sjekketriksan der funke i grunn;)
      men ka man ska med sjekketriks:P d e jo ikke sånn du sjarmere dem;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg