flau, flauere, Hanna

Jeg sier mye rart på denne bloggen og liker å skrive rett fra levra. I dag fikk jeg melding fra den ene av de feminime guttene og han fortalte meg at han hadde lest alt jeg skrev om han på bloggen og var såret. Jeg viste ikke at spanske gutter som nesten ikke snakker engelsk kunne lese norsk flytende. 
Jaja.. Det jeg vil fram til er at jeg vil rette på gårsdagens innlegg. Den feminimegutten er i tillegg til å være bittelitt feminin skikkelig sexy og barsk. Jeg må heller ikke glemme å nevne at han er politi med de hotteste musklene. He can rescue me anytime! So, are you happy now babyboy?

Me gusta ; )
5 kommentarer
    1. Gay, gayere, babyboy… Hehe
      Han ble sikkert politi utelukkende pga uniformene..de lignet så på YMCA-outfiten..:) hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg