Cocktails og feminine gutter

Hva har vi gjort og hva har vi ikke gjort de siste dagene, thats the question. Vi har i allefall festet en god del. Det som overrasker meg mest er at kroppen min er i tipp topp form, til tross for minimalt med søvn og maksimalt med cocktails.

Har også lært oss å kysse på kinnet. Tydligvis er det veldig vanlig her!
Her får jeg litt personlig trening av Daniel. Han er forresten veldig forelsket i lillesøstra mi, og snakket nesten ikke om noe annet. Oda, ble du glad nå?

Har også funnet to par gutter som er enda mer feminim enn meg og Annette. I know its hard to believe, but its true. Her snakker vi trutmunn, utringning og hårgele for alle penga.

Tilslutt har jeg trent litt på legeskillsen min, alltid lurt å trene litt.

Har aldri sett noen bli så glad for en is, Borja er og blir den søteste. 

Nå skal jeg og Annette spise litt, og faktisk slappe av. I morgen er det mexicansk-aften, skumparty og kanskje en liten photoshoot som står på planen. Gleder meg!
Hvor er dere på ferie i sommer?
8 kommentarer
    1. Hanna, jeg føler for å vri om nakken din, så glad ble jeg… Du vet jeg ikke takkler han i det hele tatt, han minner meg bare på grufulle ting…
      Og dessuten har du alltid visst at kyss på kinnet er helt normalt i Spania.
      Haha, du er solbrent på brystet 😀 Verdø!
      Ha en fin sommer videre : *

    2. Sv: takk 🙂
      Fine kjoler du hadde.
      Den isen der er sinsykt god, jeg smakte den i mallorca i 2006 og har ikke glemt den enda ;P haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg