outfit 20.07.10

Jakke: Zara
Topp: Monki
Støvler: Hunter
4 kommentarer
    1. Hehe,ja jeg storkoser meg her!:)
      Nå som jeg akkurat har vært på besøk på en bondegår er jeg klar til å bli bonde/stall jente!<3
      Studerer du medisin? Helt ut av det blå!:P
      Jeg har gått på helse og sosail,nå skal jeg gå helsearbeider fag og har hatt lyst til å studere medisin,men vet ikke om det er noe.Kan du anbefale meg det?Og hvilke linjer har du gått for å komme dit?:)
      Julianne

    2. <3: Det er bra du koser deg i Trondheim! :)

      Ja, studerer medisin og anbefaler det på det sterkeste. Er et utrolig spennende og lærerikt studie. Man lærer så mye interessant om kroppen og hvordan vi er satt sammen, jeg er i alle fall fascinert :)

      Jeg gikk allmenn på videregående og hadde realfagene. Du må ha to år kjemi, ett år matematikk og ett år fysikk. Dessuten hjelper det veldig på å ha biologi fra før av, men dette er ikke noe krav :)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg