my make up

Det er mange som spør meg om hvilken sminke jeg bruker, så derfor tenkte jeg å lage et sminkeinnlegg.

Huden: Foundation jeg bruker for tiden er Lancôme silky mat og jeg liker den veldig godt. Dekker ganske bra og er enkel å smøre utover. Vil jeg dekke enda mer tar jeg litt Dior Forever over nese og kinn. Deretter går jeg over med Kanebo Total Finish for å matte det hele ned. Tilslutt litt solpudder fra Guerlain i kinnene for å få litt ekstra glød.

Leppene:
Jeg liker at leppene er lyse og er derfor helt avhengig av leppestiften min fra YSL. Jeg har fargen R9ICA, og er meget fornøyd. Vil jeg at leppene mine virkelig skal bli kissable tar jeg en lip gloss fra VS og smører på.

Øyne: Jeg liker også lange mørke øyenvipper og markerte øyne. Har testet uttallelige mascaraer opp gjennom årene og jeg må si at jeg syns Diorshow black out er den mascaraen som best gir den effekten jeg ønsker. Øyenskyggene mine er nesten alle fra make up store. De har så utrolig mange fine farger, og god kvalitet på skyggene. Der er det bare å velge seg farger man liker og prøve seg fram.

Bruker du noe av den samme sminken som meg?

12 kommentarer

Siste innlegg