A lady never tells

Tenkte det kunne være litt gøy å få litt info om meg, så here we go:


Siste:


Sang du hørte: Monster – Lady Gaga

Film du så: Sex and the city 2

 

Mat du spiste: Kylling i pitabrød

 

Klem: Vesla

 

Kyss: 

 

 

Følelse: trøtthet


Reise: Oslo med Annette

 

 

Glede: Last Wednesday, når Annette ble igjen ut og jeg dro “hjem” ; )

Drøm: Husker jeg drømte noe rart i natt, men har glemt hva det var.

 

Person du traff: my mama

 

Person du snakket i telefon med: Annette om at vi skal ut å gå oss en tur!

 

Personen du fikk sms av: Anna, hun som skal låne leiligheta mi

 

Gangen du var utendørs: Isted, skulle kjenne på temperaturen og det var faktisk herlig og varmt ute!

 

Gangen hele familien din spiste middag sammen: Det begynner å bli ei stund siden, siden pappa har flyttet til USA for sommeren. Men tror det var søndagen før han dro.

 

 

Tingen du kjøpte: Det må være skoene jeg kjøpte i Oslo med Oda.

 

Generelt


Skal bli morsomt: Å reise til La Manga med Annette. Gleder meg som en liten unge, tror ikke det blir en eneste kjedelig dag der!

 

Skal ikke bli morsomt: Å stå opp klokken 6 på lørdag.

 

Sparer til: Sparer til jeg skal til USA til høsten. Er flink til det og, da jeg var i Oslo med Annette kjøpte jeg meg ikke en eneste ting. I’m so proud! 

 

Pålegg som gjelder: bringebærsyltettøyet mamma lager, yummie.

Ønsker at jeg var flinkere til: Å trene hver dag!

 

Dagens drikke: Det må bli smoothie i sommerværet

 

div 012cc

 

Hva savner du: Bestevenn, Oslo og Odasøt


Hva har du gjort idag: Stod opp klokka 10, spiste frokost og la planer med Annette.


Pleier du å banne mye: Egentlig ikke. Det værste mamma vet er når jeg sier “bætre”. Hun mener at da banner jeg, men jeg vet nå ikke helt jeg.

Hvor tidlig står du opp: Det varierer om jeg skal på jobbe eller ikke. Visst ikke sover jeg lenge!

 

Hva skal du gjøre ikveld: Make some money!

 

Beste som hendte deg forrige sommer: Det må være når jeg og Oda var to uker i Spania alene, eller når jeg fikk vite at jeg kom inn på medisinstudiet i Trondheim!

 



Favorittplagg i garderoben akkurat nå: skoa mine <3

 



Høyde: 170 cm på sokkelesten!

 

Vekt: A lady never tells

Bytter gjerne garderobe med: Paris Hilton

Bukse eller skjørt: jatakk, begge deler.

 

Seneste utleste bok: Eclipse på engelsk vel og merke.

 

Deg selv med tre ord (akkurat nå): glad, usminket og lykkelig

 

Du trener: prøver å forbedre kondisjonen min og magemusklene mine. Pluss gluteus maximus.

 

Du ville bli da du var liten: slik som alle småjenter, prinsesse!

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg