En uke igjen til Eclipse

.. og som jeg gleder meg! Husker i vår da jeg satt og leste til eksamen og det var bare kaldt og trist ute, da lengtet jeg etter sommerferie og Eclipsepremiere og nå er det her snart! Tror det kommer til å bli så utrolig bra.

Nå må jeg legge meg å prøve å lese ferdig Eclipseboka før premieren. Jeg begynte på den i høst, men på grunn av intens lesing av medisinske bøker har Eclipse måttet vente. Gleder meg til å lese den ferdig å finne ut om Bella blir vampyr eller ikke.
Skal du på førpremieren?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg