mini me

Som baby var jeg supersnill og jeg elsket oppmerksomhet, kan ikke si jeg har forandret meg så mye der.

Vi satt og så på babyfilmer og tittet i album i hele går. Det er så koselig! Syns det er så rart og tenke på at jeg har vært såå liten, og så uskyldig. Her er noen bilder som bevis!

Mini me

Glad og fornøyd!

Søskenkjærlighet sier du?

tnå, jeg har den søtetse storebroren

lykkelig og glad i badestampen!

haha, så søtt!

Jeg vil ha kos av mammaen min

og pappa såklart. Når vi var små og ikke fikk sove satt bestandig pappa i gangen og spilte gitar og sang heelt til Ole lykkøye kom og vi falt i søvn. Good times!

Familiekos

Dukka med rosa hår og blå kjole var yndlingsdukka mi. Virkelig synd at Sjur la henne i ei lampe å brente av henne håret!

naw, bestemor og bestefar med meg og Kirsti. Klarer du å gjette hvilken baby som er meg?

Jeg og Kirsti var uatskillelige når vi var små. Kunne ikke gå å tisse uten hverandre en gang.

Nå skal jeg gå å øve videre til eksamen, ha en fin lørdag alle sammen!

4 kommentarer

Siste innlegg