eclipse, i boks!

God morgen solstråler!
Det er en ny dag, en ny uke og en finfin mandagsmorgen. Jeg har fri, og kunne sove litt lengre. Jeg har laget meg kakao, og brødskive med brunost til frokost. Sola begynner så vidt å titte frem fra skyene. OG jeg har nettopp bestilt premierebilletter på Twilight – eclipse sammen med Oda i sommer! Premieren finner sted på Akershus festning, hvor det skal være nattfremvisning og show. Gleder meg som en liten unge, det skal bli så utrolig bra. Dette blir den andre twilight premieren jeg og Oda går på. Den tredje (for oss) og siste premieren vi skal få med oss, er når vi er i USA neste år 😀
yeeeey!
Noen bilder fra førpremieren på new moon i Oslo:
Oslo Colosseum, helt fantastisk kino
Posing with the Cullens
Her stod vi ute i regnet, og så på hva som ankom den røde løperen.
Inne på Colosseum
Odasøt og meg
– xoxo
12 kommentarer

Siste innlegg