Congrats papi!

Da er det 100% bestemt, vi reiser til USA til høsten! Pappa fikk en hyggelig mail i går om at han hadde kommet inn på School of public health at US Berkley. Visst det ikke skjer et uventet dødsfall eller en annen katastrofe så er det bye bye Norway and hello America! 😀 ååh, jeg gleder meg som en liten unge.

I denne anledningen måtte jeg feire med å kjøpe en amerikansk inspirert bikini fra gina. Den er så lovely.
Det er rat å tenke på at det er bare noen måneder til vi drar. Mye som skal gjøres før den tid. Vi må finne en leieboer til leiligheten min, tømme fryseren for syltetøy, boller og middagsmat, selge en av bilene våre, si opp alle aviser, blader og andre abonemanger. Blir trist å reise fra familie og venner, men dere er alle velkomne til å besøke oss "over there" 😉
– xoxo
11 kommentarer
    1. så kult altså! 😀
      Jeg bare lurte på hvilke fra du tok på vgs? vet at man ikke trenger biologi for å studere medisin, men er det en fordel å ha eller? og hva med engelsk; er det lurt å ha tatt det siden en god del av lærebøkene kanskje er på engelsk? 🙂

    2. Anonym: Ja, jeg vet. gleder meg sånn! ^^

      Jeg tok alle realfagene 2året, altså kjemi, biologi, fysikk og matte. 3året hadde jeg kjemi, biologi og matte. Man trenger ikke biologi for å studere medisin, MEN det er en sykt god fordel å ha biologien i baklomma. Jeg er i alle fall kjempeglad for at jeg hadde tatt biologi. Dessuten er jo biologi et morsomt fag 🙂

      En del av lærebøkene er på engelsk, men for meg så er ikke det noe problem. Tok litt tid å venne det til seg i begynnelsen, men nå går det helt greit. Jeg hadde ikke noe ekstra engelsk på videregående, bare den man har første året. Men det skal gå greit å lese de engelske skolebøkene allikevel altså 🙂

    3. Hvor mye skal dere leie ut leiligheten for?
      Skal selv flytte til Trondheim til høsten for å ta opp fag på Sonans slik at jeg kommer inn på medisin, og er nå på jakt etter en plass å bo for meg og samboeren 🙂
      Håper du får et riktig fint år i USA! Og lykke til på eksamen som sikkert nærmer seg =)

    4. Anonym: Vi leier ut for omtrent 4500-5000 ,- Leiligheten er på 30-35 kvadrat. For meg er det akkurat nok plass, men det går vel an med to og. Han jeg kjøpte leiligheten av bodde der med samboeren sin. Hvis du syns det høres interessant ut, så bare ta kontakt.

      Forresten, kjempespennende at du vil gå medisin. Det er et utrolig interessant studie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg