coconut girl

aah, kokosnøtt lukt må være den beste lukten som fins her i verden. Lukten er perfekt, verken før søt, sur eller bitter men rett og slett herlig! Hadde det vært opp til meg, hadde vi alle sammen luktet kokos.

I dag har jeg sittet i hele dag og lest om celler, celler og atter celler. Derfor kjøpte jeg meg en kokosparfyme som en liten motivasjonsboost. Det er Ralph Lauren, og den lukter himmelskt.

Siden det nå snart er sommer, er det på tide å ta fram coconut body butter fra body shop. En sikker vinner visst du vil lukte herlig på stranda i sommer. Jeg skal i alle fall ose coconut hele sommeren.
Nå skal jeg gå meg en tur til mega sun å slappe av i sola. Fant 200 kroner under bordet på gossip på lørdag, så da trenger jeg ikke å få dårlig samvittighet for at jeg bruker pengene mine på sol.
– xoxo
7 kommentarer

Siste innlegg