Give me some motivation

Selv om det enda er 53 dager igjen til eksamen, kjenner jeg eksamensnervene strømme på. Det er så utrolig mye vi skal kunne. Alt fra histologi, anatomi, fysiologi, biokjemi til psykologi, sykdomslære og medisinsketikk. Det er så mye at det er vanskelig å vite hvilken ende man skal begynne i. Jeg har lest mye på anatomien i det siste, og føler at den snart er i boks. Går bare rundt og snakker latinsk nå. I går hadde jeg for eksempel vondt i min hallucis, og så trente jeg min gluteus maximus.

Med tanke på at det er så mye jeg skal lære/kunne/vite/pugge trenger jeg en god del motivasjon for å i det hele tatt gjennomføre dette. Det som gir meg motivasjon for øyeblikket er:
det at jeg skal til La Manga i sommer med bestis. 
et par høyhelte sko fra nelly
Tara NOK 249, Nelly Shoes - NELLY.COM 
det faktumet at det faktisk er gøy å lære så mye om kroppen og hvordan den fungerer.
Hva gir deg motivasjon?
– xoxo
2 kommentarer
    1. motivasjon til å lese nå, er å forhåpentligvis være trygg på studiene innen eksamensdagene og dermed unngå de nervøst sitrende siste timene.. 🙂
      If you know the enemy and know yourself you need not fear the results of a hundred battles.
      All men can see these tactics whereby I conquer, but what none can see is the strategy out of which victory is evolved. //Sun Tzu, The Art of War// 😉
      Les som faen nå, og lev etter eksamen.. 🙂
      Når det er sagt, vær så snill å dropp den lyse lebestiften…og finn en litt lysere foundation. Da hadde du blitt like nydelig som du egentlig er.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg