Last day in paradise

Jeg vil ikke dra hjem i morgen. Uken her har gått så sykt fort, føles som det var i går jeg stod i regnet på værnes og bare ventet på å komme hit til varme og sol. Håper virkelig jeg tar med meg sola hjem til Norge.

Vil virkelig ikke reise fra La Manga
Eller sola
Uansett, i dag har jeg opplevd Spania på en helt ny måte enn før. Borja tok meg med på sightseeing i Cartagena hvor han viste meg skolen og huset sitt. Vi var i et bursdagsselskap hvor jeg ble overøst av spanske spørsmål fra alle kanter. Følte meg litt dum da jeg ikke forstod en ting av det de sa til meg, men koselig var det i allefall.
The birthdaykid. Feliz Cumpleaños

Da sier jeg buenas noches, og slenger meg et bilde fra trimturen til meg og Oda søt. Sier bare 7 ganger, var det ikke det det endte opp med?

– xoxo
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg