Endelig internett

Det er rart å tenke på hvor gal jeg blir av å ikke ha tilgang til nettet. Heldigvis fikk vi fikset det i dag. Selv om jeg er på ferie, er jeg avhengig av internett og oppdateringer. Men misforstå meg rett jeg har det SUPERT på ferie. Står opp hver dag til varme baguetter, smører meg inn med solkrem og så er det rett på stranda (eller takterassen vår) for å sole meg. Ligger der et par timer og nyter solskinnet. Etter på går det i shopping, mer avslapping eller ut på livet. La Manga er herlig. Ingen ting å si på det.

Her er en kjapp oppdatering:

Flyplassen i La Manga

Etter at vi hadde pakket ut av koffertene, dro vi ut med  Ruben og Borja

Oda

Første dag med soling

Jeg og Oda gikk tur langs stranda

Middag

Spiste utrolig god kyllingtaco

Shopping i Cartagena

Kjøpte meg snekkerbukse og svarte pumps

Soling på takterassen

Utrolig fin utsikt

Nå må jeg legge meg, skal opp tidlig i morgen å jobbe med brunfargen.

Buenas noches!

 – xoxo

 

5 kommentarer
    1. Anonym: Jeg bruker en dagkrem med farge fra guerlain, en lipgloss og solfaktor 50 i ansiktet, Jeg soler ikke ansiktet, med tanke på hvor dårlig UVstråling er for huden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg