Today is a good day

For alle Twilightfans i alle fall. The twilight saga new moon kom ut på DVD i dag, og det gjør helt klart denne dagen en bra dag. Var på platekompaniet å kjøpte meg Bellas boks, som inneholder new moon, to filmer med bonusmaterialet, en plakat, 6 postkort, et bokmerke, en penn og to armbånd. Alt dette får du til bare 349 ,- Gleder meg til å ha twilightmaraton, å se begge filmene. Nå er det bare 101 dager til Eclipse kommer på kino, I can't wait!

Hva syns dere om Twilight?
– xoxo
7 kommentarer
    1. Hallo 🙂
      Ble d seier på hu venninna di eller?
      OT: Synes forresten ingenting om twilight, da æ ikke har sett nånn av dem. :-p

    2. Erlend: Heisann! 🙂 Annette kom på tredjeplass 🙂
      Tusentakk for at du kjørte meg til gossip :)) ble det mye stress med jobben siden du kom forsent?
      Har du ikke sett Twilight. Hmm, da er det virkelig på tide 😉

    3. Jøss, ikke værst!
      Bare hyggelig det vet du. Ble ikke noe tull med jobben nei, kom akkurat 22:45, så måtte bare skifte om raskt. Ingen skade skjedd, så du kan sove med god samvittighet. :o)

    4. Alltids gøy på jobb vel? Har skjedd en del tull på hotellet i helga, irriterende når sånt skjer midt på natta. Sikkert bedre å tilbring de sene nattetimer på byen sånn som du har gjort i helga ja. 🙂
      Vært koselig å funne på noe en gang, forresten, utover å være sjafør :-p

    5. Erlend: Haha, ja såklart. Jobb er jo det morsomste som finns her i verden 😉 Er ikke helt sikker på om det er så mye bedre å tilbringe natten ut på byen, det har bare gjort meg enda mer syk! 🙁 hadde jeg bare tenkt litt smartere, hadde jeg holdt meg hjemme. Bra at du tok deg tid til å kjøre meg nedover, visst ikke hadde jeg nok blitt enda sykere ;o

      Men ja, det hadde vært kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg