Gjesteinnlegg til beilerne

Ja, nå har Hanna lakka tåneglene mine! Annenhver lilla og resterende pink panther-rosa. Lilla for Aksel og rosa for Marit. Så til dere gutter som trodde hun var på slumberparty med en potensiell konkurrent – vel, dere kan sette korka på Vodka-flaska og la blodtrykket falle, for jeg føler meg veldig i kontakt med min feminine side akkurat nå. Og for å sannsynliggjøre dette, skal jeg nå fortelle hva jeg har på meg av klær og hvem som har laget dem:

1. Pysjbukse fra H&M til 59,90,-. Vaskes på 40 grader og er for det meste av bomull.
2. Grå Cortina d´Ampezzo-genser med vid hals fra Vailent.
3. Et smakfullt emo-belte med pigger på i brystvortehøyde.
Alt i alt burde jeg greie å skremme DEG om jeg møtte deg i ei bakgate. Ellers har vi diskutert gutters intensjoner på byen og kommet fram til at de utelukkende er uærlige. Du sier kanskje bare "ta det med ro! jeg er bare ute etter vennskap", noe som høres både hyggelig og uskyldig ut…men; det er faktisk akkurat det samme som en østerriker med liten bart sa til polakkene i 1939.
Velvel, oppfør dere pent og hold henda over dyna!
Veldig glad i alle vennene mine og spesielt Hanna og Borghild<333

6 kommentarer
    1. Neglelakk på en gutt da, ja, ja. Jeg skal ikke si noe på det. Jeg har hatt det sjæl, såeh 😛
      Og jeg er helt enig i det med gutters intensjoner på byen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg