Lucky me

Det er i tider som denne at det er perfekt å være datter til to leger. Da blir alt annet lagt til side, og deres første prioritet er å finne ut hva som feiler meg. Papi kom og henta meg, og så dro vi på jobben til mamma for å utføre alle slags mulige tester og undersøkelser, før vi tilslutt fant ut at det var noen ekle streptokokker som har funnet seg til rette i halsen min. Da ble jeg med en gang satt på en intens pensilinkur, som innebærer 4 tabletter daglig. Nå har mamma nettopp laga risengrynsgrøt til meg, så jeg sitter og koser meg med den og et glass saft. It feels good to be home.

xoxo
4 kommentarer
    1. Svippe bare innom for å ønsk litje sjuklingen go bedring:) Et bra lass me kanel på dærre grauten din sjer æ…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg