Pillecocktail

Ibux, paracet, Omega 3, C-vitamin, curamed og jerntabletter er mine bestevenner i dag. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Halsen verker, jeg har hovne kjertler, hodet mitt følels som om det skal sprenges hver sekund nå og feberen holder på å brenne meg opp. I really HATE to be sick! Som regel bruker jeg å få en liten forvarsel av kroppen min at noe galt er på gang, men ikke denne gangen. Jeg bare våknet opp i morrest, og det gjorde vondt over alt. Forhåpentligvis vil jeg bli frisk, like fort som jeg ble syk. Snart kommer papi på besøk for å ta en streptest på meg, sånn at man finner ut om det er noen dumme streptokokker som har invandert halsen min.

 

xoxo
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg