Babylove

I går var jeg på besøk til Tone for å mimre om gamledager og for å besøke den lille guttungen hennes, som forøvrig er det søteste jeg har sett på lenge. Jonas heter han, og han er en skikkelig gullklump. Selv om klokka var både 10 og 11 så ville han absolutt ikke legge seg, så det endte med at vi lekte med lekene hans. Jeg spilte på det lille pianoet, og han akkopagnerte meg med tromma si. Vi spilte både bjørnen sover, Lisa gikk til skolen og Titanicsangen.

Tone og jeg var bestevenninner da vi bar små. Finnes ikke en ting vi ikke har gjort sammen. Haha, det er så morsomt å tenke tilbake på alt det sprø'e vi har gjort opp gjennom tida. Husker en gang da vi sneik oss ut midt på natta, i ført minikjørt, og skulle besøke en gutt. Nevnte jeg at det var vinter og 20 minus ute. Haha, det var good times.

Nå skal jeg på jobb, and make some money
xoxo, Hanna
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg