I got everything I wished for

Dette blir det siste bursdagsinnlegget for ei stund. Føler at alt jeg har tenkt på den siste uka er bursdagen min. Alt gikk med til planlegging og handling av stesj til både meg selv og leiligheta. Det var ei hektisk uke, men helt klart supergøy. Ekstra gøy var det at bursdagen ble så vellykket. Tenkte å fortelle dere hva jeg fikk i bursdagsgaver av den snille familien min og vennene mine. Den neste begivenheten jeg gleder meg sykt mye til nå er når jeg drar til La Manga 28 mars. Det blir konge!

Uansett, her er det jeg fikk:
Av mamma og pappa fikk jeg Canon videokamera
Guess lommebok, pluss penger.
Av oda fikk jeg smykke fra retro
Fikk sølvsmykke av Sjur
Av farmor fikk jeg ghd Limited Edition rettetang
Av bestemor fikk jeg gavekort hos make up store
Av kirsti, Torgrim, tante og onkel fikk jeg en guess toalettmappe
Av borghild fikk jeg den søteste ringen
pluss tights og genser
Av bv fikk jeg acne kjolen min.
Av Charlotte fikk jeg smykke, øredobber og diadem 
Av Ole K fikk jeg smykke
Av Karoline fikk jeg shimmering powder, rosa lys, lip butter og lipgloss
Av Annette fikk jeg sexy underwear 😉
Av Bentein fikk jeg Bacardi Razz
Av Tobias og Andreas fikk jeg champis
Av Andrius fikk jeg vin
Tusen takk alle sammen ^^
3 kommentarer

Siste innlegg