It’s my birthday!

… Aww, nå er jeg endelig blitt 20! Dagen startet perfekt med bursdagssang og gaver. Fikk videokamera av mamma og pappa, pluss penger, så nå blir det mye videoblogging framover. Skal filme hele dagen i dag, så kanskje det dukker opp en videoblogg i morgen! Av den søte lillesøstra mi fikk jeg et stort perlesmykke, Guess lommebok, prinsessebok om meg som hun hadde laget og et rosa maleri som hun også lagde til meg. Tusentakk Odasøøt.

Da jeg kom til pbl i dag, sang de bursdagssang og Kamilla hadde laget kake til meg. Det satt jeg stor pris på, liker den nye pbl-gruppa mi.
Nå skal jeg dra til Annette snart, for hun skal være min personlige stylist for dagen. Gleder meg sykt mye til i kveld!
Aww, det er så gøy og ha bursdag! 😀

Hipp hurra for Bentein, som også har bursdag i dag!

xoxo, Hanna

7 kommentarer

Siste innlegg